Συνέντευξη με την Αριάδνη Παρθένη

Μια καινούρια στήλη στο blog μου ξεκινάει και δεν είναι άλλη από τις Συνεντεύξεις με τα ταλέντα μας! 


Βlog: Οπότε ξεκινάμε. Αριάδνη, αρχικά να σου πω
ότι χαίρομαι πάρα πολύ που θα σε έχουμε μαζί μας σήμερα και θα ξεκινήσουμε αυτό το κομμάτο του blog μαζί!
Αριάδνη: Και εγω Ελένη χαίρομαι πάρα πολύ που θα κάνουμε αυτή τη συζήτηση μαζί. Λατρεύω το blog σου και νιώθω ιδιαίτερα τιμημένη αυτή τη στιγμή.
Β: Χαίρομαι που σου αρέσει η δουλειά μου. Όμως ας μιλήσουμε για εσένα. Θα ήθελες να μας πεις λίγα λόγια για εσένα;
Α:Με λένε Αριάδνη, είμαι 16 χρονών. Λατρεύω το γράψιμο και τον τελευταίο χρόνο ανεβάζω ιστορίες στο wattpad. Διαβάζω πάρα πολλά βιβλία αρκεί να απέχουν μίλια απο τα βιβλία του σχολείου και η μεγάλη φιλοδοξία μου είναι να εκδόσω (ευελπιστώ στο κοντινό μέλλον) δικό μου βιβλίο.
Β: Είσαι ένα σχετικά νεαρό άτομο. Τι σε τράβηξε στο γράψιμο από τόσο νωρίς; 
Α: Η αλήθεια είναι πως από μικρή είχα πάρα πολυ φαντασία. Πάντα καθομουν και σκεφτόμουν διάφορες ιστορίες μέσα στο κεφάλι μου και κάποια στιγμή αποφάσισα πως ο μόνος τρόπος για να εκφράσω τις ιδέες μου ήταν μέσα από το γραπτό λόγο. Έτσι πριν από λίγα χρόνια άρχισα να γράφω εκμεταλλευόμενη τον ελεύθερο χρόνο που είχα. Μου άρεσε από πάντα η λογοτεχνία και τα βιβλία και έτσι πριν το καταλάβω είχα ερωτευτεί και το γράψιμο.
Β: Θυμάσαι να μας πεις πια ήταν η πρώτη ιστορία που ανέβασες στο site;
Α: Η πρώτη μου ιστορία ήταν το "Το Μπλε Τριαντάφυλλο". Ο τρόπος γραφής μου εχει βελτιωθεί πολύ από τότε αλλά ήταν η ιστορία που με σύστησε στον κόσμο του wattpad και για αυτό είναι μια από τις αγαπημένες μου. Και μην νομίζεις, την τελείωσα πριν από μισό χρόνο περίπου· δεν είναι τόσο αρχαία για να μην τη θυμάμαι!
Β:Στο wattpad γράφεις περίπου έναν χρόνο και η πιο γνωστή σου ιστορία είναι 'Ο χορός των στοιχείων' Θες να μας πεις λίγα πραγματα για αυτήν; Τι σημαίνει για εσένα;
Α: Είναι μια ιστορία φαντασίας η οποία εξελίσσεται σε έναν φανταστικό κόσμο δικής μου κατασκευής. Μιλάει για την περιπέτεια τεσσάρων κοριτσιών και την προσπάθεια τους να σώσουν τον πλανήτη τους με τη βοήθεια τεσσάρων δάχτυλιδιων που τους δείχνουν ιδιαίτερες δυνάμεις. Η ιδέα για την ολη υπόθεση μου είχε έρθει πολύ καιρό πριν αρχίσω να την γράφω αλλά περίμενα να δω πως λειτουργεί το wattpad πριν αρχίσω να ανεβάζω. Σαν ιστορία σημαίνει πάρα πολλά για μένα γιατί ειναι προϊόν αποκλειστικά δικής μου φαντασίας. Όταν κατασκευάζεις ένα κόσμο από μόνος σου δεν μπορείς παρά να τον νιώθεις σαν παιδί σου και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και περίφανη που βρήκε αποδοχή από το κοινό του site.
Β: Εκτός από το να γράφεις, διαβάζεις και βιβλία στο site; Θες να μας πεις ποιο σου τράβηξε περισσότερο την προσοχή;
Α: Ναι λατρεύω το διάβασμα το wattpad απλά προσφέρει τόσες επιλογές. Από τον ελληνικό κόσμο του site λατρεύει το "Μαξιλάρια Γεμάτα Υποταγμένα Σύννεφα" της Nostalgias_Dream. Ενώ από το αγγλικό κομμάτι προτιμώ να διαβάζω fanfic και ένα από τα αγαπημένα μου είναι το "The Art of Pretense"
B: Και εκτός από το site διαβάζεις και κανονικά βιβλία από ότι κατάλαβα. Έχεις ξεχωρίσει κάποιον συγγραφέα που να σου αρέσει πολύ; Ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος λογοτεχνίας;
A: Λατρεύω τη φαντασία ως είδος, απλά είναι τόσο υπέροχο να διάβαζεις για άλλους κόσμους και μαγεία και φανταστικά πλάσματα. Οι αγαπημένοι μου συγγραφείς του είδους είναι η J.K Rowling και προφανώς ο J.R.R. Tolkien. Λατρεύω βέβαια και ό,τι σχετίζεται με αστυνομικά μιθηστορήματα και θρίλερ όπου λατρεύω τα βιβλία του Dan Brown και της Agatha Christie.
Β:Αριάδνη μου, σε ευχαριστώ πολύ που έμεινες μαζί μας σήμερα. Θα ήθελες για το κλείσιμο να πεις κάτι στους θαυμαστέ σου;
Α: Και εγώ ευχαριστώ πάρα πολύ και για την κουβέντα μας. Θα ήθελα βασικά να ευχαριστήσω όσους διαβάζουν τα βιβλία μου και ειδικά αυτούς που με στηρίζουν με σχόλια και κριτική. Είστε όλοι υπέροχοι παιδιά και σας εύχομαι τα καλύτερα. Καλή τύχη με το blog σου Ελένη και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για μια ακόμα φορα.


Αυτή είναι λοιπόν η Αριάδνη μας. Προσωπικά λατρεύω τον τρόπο γραφής της και έχω ήδη ανεβάσει κριτική για το βιβλίο της. Ελπίζω να την αγαπήσετε όπως εγώ. Μπορείτε να βρείτε όλη της την δουλειά ΕΔΩ Απολαύστε την!

Δημοφιλείς αναρτήσεις